09 November 2012

Tuhan Jagakan Dia by Motif Band


Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

** p/s : lagu nie si dia bagi untuk aku . ehem . best lak lagu ni . sangat best ! hee :) i luv him very much . muahhhhhh !! 

03 July 2012

HALLO :)

hye kawan kawan . da lama rasa tak update apa apa kat belog kesayangan saya nie . hehe . almaklum la agak bizi sikit . banyak sangat kerja sampai tak sempat langsung nak jengah jengah laman . dah masuk bulan tujuh kan tahun nie . cepat sangat masa berlalu . dan macam macam jugak la yang dah berlaku dalam tempoh masa nie . apa apa pon yang dah lepas tu biar lah lepas . yang penting kita wajib bersyukur kerana diberi peluang lagi untuk bernafas pada saat nie . semoga kita dapat menjalani hari yang lebih baik pada esok hari .  amin ya rabbal alamin :) 


ok . itu saja nak update untuk hari nie . hehhe . insyaallah saya akan cuba merajin rajin lagi jari jemari ku ini untuk menghupdate laman saya nie . huhu . papai :)

02 February 2012

......!!!

SAYA CEMBURU DAN SANGAT SAKIT HATI !! I HATE YOUR FRIENDS AND U ARE TOO MUCH !! DAMN !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails