05 September 2011

haruskah aku ~

harus ke aku nak benci orang even orang tu aku kenal even orang tu aku rapat even orang tu aku sayang sekalipun . dalam hidup aku cukup la aku benci diri aku sendiri . aku belum boleh nak benci orang lain walaupun orang tu banyak buat salah dengan aku banyak buat aku sakit hati . aku lebih suka pendam sorang sorang . ya ! memang nie aku . sebab tu hari hari aku makan hati dengan orang . kalau boleh aku tanak tengok muka orang tu . tapi aku paling ta suka orang yang suka bercerita pasal hal aku kat orang lain . hal yang mengaibkan aku . hal dalam baju aku pon nak cakap ke ? agak agak la kan . aku ta suka ! aku tahu aku nie perempuan murahan yang boleh suka suka hati je buat itu buat ini . tapi berbatas jugak la kan . aku tak suka cara korang bergaul aku ta suka cara korang bercakap aku ta suka cara korang bersama . aku tak suka semua pasal kamu kamu kamu dan kamu . mahap la ya . walau aku tak suka banyak mana sekalipon aku tetap tak benci orang . lantak la korang nak buat apa pon kan . tapi kalau aku tahu memang la aku sakit hati kan . kamu kamu dan kamu dah ubah tanggapan baik aku kat korang . hancus lebur . rasa macam diri aku diperbodohkan dipergunakan bila perlu je . haih . entah la kan . tuhan je yang tahu . apa apa pon aku mintak mahap kalau aku selama nie cuma pengganggu korang korang berkawan rapat . i mean rapat sebelum kamu kamu dan kamu kenal aku . sory ~


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails