13 August 2011

apa pendapat korang ??

hari nie aku nak bincang dengan korang korang semua pasal perasaan CEMBURU . wow ! apa pendapat korang pasal cemburu . bagi aku kita boleh ada macam macam perasaan dalam satu masa . cemburu adalah satu perasaan yang wajib . betul ke ? aku rasa betul . sebab tu lah yang aku rasa sekarang . da bercampur baur dah semua nya . cemburu , sakit hati , rasa nak bunuh orang (p/s : tu perasaan ke ? tapi rasa kan so perasaan la tu . kejamnya ! sedih , rasa disisihkan , rasa tak dipedulikan , rasa tak dihiraukan . errkk . banyak kan perasaan aku sekarang nie . huhu . 


so bagi korang kan apa maksud cemburu ? kalau bagi aku cemburu nie ada banyak maksud . cemburu ke arah kebaikan ada cemburu ke arah kajahatan pon ada . cemburu kat bf or gf cemburu kat kawan kawan cemburu kat orang lain . cemburu kat bf or gf . cemburu yang macam mana tu ? kalau aku cemburu kat bf aku la kan aku sangat cemburu bila bf aku sendiri bermesra mesraan bersayang sayangan secara luar biasa dengan pempuan lain even la member baik sendiri pon kan . kalau yang nie aku rasa semua pempuan akan rasa mende yang sama kalau bf dorang macam nie kan . no wonder la . nak bermesra ke nak bermanja dengan pempuan lain pon ada jugak batasnya kan . berpada pada dan beragak agak la kan . ok yang tu yang pertama . kalau yang kedua pulak aku paling tak suka bila bf aku sendiri treat aku macam member member dia jugak . macam bersentuh sentuhan ke berpeluk pelukan ke bercium ciuman ke berdua duaan ke berapat rapat ke apa ke kan . rasa macam  aku nie takda makna pape pon untuk dia kalau dia sendiri treat member pempuan dia macam tu . bersentuhan dengan yang bukan muhrim kita tu berdosa kan ?? - macam cakap kat diri sendiri je - kalau rasa berdosa tu cepat cepat la taubat kan jangan taubuat je . kalau dah mende mende nie pon da jadi perkara biasa bagi dia no wonder la kalau lebih dari tu pon dia boleh buat kan . hmm . terasa ~  yang nie dikira cemburu tak ?? haih . ok yang ketiga pulak . kekadang aku cemburu bila dia keluar dengan member member dia . i mean keluar beramai ramai la . boys n girls . kadang rasa jeles jugak . sebab aku taw dia macam mana . cukup la tu PERASAAN cemburu aku kat bf aku . agak agak la kan bf aku macam tu ke ?? errkk . diri sendiri dengan TUHAN je yang tahu macam mana . so pikir pikir la sendiri ok . kalau korang korang rasa macam mana ? depends la kan .

cemburu yang kedua cemburu kat kengkawan . kalau aku cemburu kat member member aku la kan aku akan cemburu bila dorang buat pape lebih dari aku . huhu . kira cemburu baik la bukan jahat punya . kekadang jeles gak dorang ada lebih aku pulak ada sikit . dari semua sudut la . tak kisah la pape pon . kadang nengok member boleh cantek cantek tapi aku nie biasa biasa pon tak . jeles wo kekadang dapat member member yang semua cantik cantik . aku ? sikit pon orang tanak pandang . haha . kelakar la kan . ape punya perasaan da . kadang jeles sikit la bila member member ada transport sendiri . kereta i means . sebab aku nie pandai je drive tapi kereta takda kan . huhu . bulan sepuluh cepat la datang !! wa da ta sabar nie na pakai kereta wa sendiri ! hahaha . ok ok . enaf !

cukup la tu kot aku mendiskriminasikan pasal cemburu aku . haha . kalau korang pulak macam mana ? lu pikir la sendiri kan . haha :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails