13 July 2011

permulaan yang baru

ya . suatu permulaan yang baru . aku dah dapat kerja yang menjadi bidang aku yang sebenar benar nya . bukan lagi KIM YAM TRADING yang ntah pape tuh . huhu . alhamdullillah TUHAN dah limpahkan rezeki yang awal untuk aku balas budi jasa dan pengorbanan ibu bapa aku . dan yang penting boleh kumpul duit beli kereta . hhuhu . KAWAH (M) SDN BHD . nie nama syarikat aku bekerja sekarang . jangan salah faham dengan nama syarikat ok . kawah bukan sebarang kawah . kawah yang nie syarikat printing yang buat semua jenis tiket . huhu . tadi aku punya bos da terang dengan panjang lebar nya cara fungsi tiket yang selama nie aku cuma taw guna je . huh . DTP artist . suatu pekerjaan yang agak sukar . tapi aku tetap akan cuba buat dengan sebaik mungkin . cari pengalaman dulu . kumpul sebanyak yang mungkin baru aku dapat kejar impian aku nak kerja kat tb3 . hahaha . amiinnnn ! pape pon nak beli kereta ! yeaaahhhh !!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails