31 May 2011

bebel kejap !

lama rasa tak hupdate belog tersinta saya . macam macam mende nak cerita nak ngadu nak membebel . huhu . dah banyak masa berlalu dan macam macam juga la yang jadi . hidup kita nie tak pernah lari dari masalah kan . macam macam dugaan TUHAN bagi kat kita sebab DIA nak kita nie belajar macam mana nak hidup dan harungi hidup kita dengan dugaan yang diberi . ada sebab kenapa DIA bagi kita dugaan . kan kan ? huhu . ok tu jep aku nak bebel untuk detik ini .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails