27 April 2011

hari nie hari rabu !

yeah ! hari nie menghabiskan masa satu hari dengan kesayangan saya . jalan jalan pusing JB yang membosankan nie . merayap ke skudai lepas tu patah balek ke JB lepak JUSCO TEBRAU semata mata nak pergi nengok wayang . haha . bagus tak kitorang ?? no wonder la kan kitorang nie kaki jalan . taw la memasing dah nak balek kampung dah kan besok hari . yep . besok hari ok ! bab kata status di muka buku saya "saya nak pulang besok dan insyaallah la besok dan tak kan ada perkataan lusa ataupun tulat ok . haha :)"  

mula nak balek hari isnin last last hari khamis gak la kan aku balek . huhu . nak buat macam mana kan . nak jumpa yang tercinta puas puas dulu sebelum beliau pergi betul betul depan mata . hehe . ouh . yang hari tu ek ? dia balek kampung sampai hari isnin sebab ada hal . so aku pon ambil la keputusan yang agak kurang cerdik dan agak kurang pandai membatalkan hasrat aku untuk pulang bersama bapa tersinta . so beliau datang jb semata mata ambil barang barang aku jela . haih . bagus tak aku ? nasib baik la SELANCAR ke CAHAYA MASAI cuma ambil masa kurang dari 3jam . kesian kan . haih . nak buat macam mana kan . kalau aku balek pon membusankan jugak . member member semua tak selamat pulang ke kampung halaman lagi . huhu . pape pon . insyaallah besok aku balek kalau takda pape aral . melepak lepak dan membuang masa di rumah . 

aku dah kepenatan berjalan merayap satu hari hari nie . cadang nak pergi mersing sudahnya dok memusing jb jela . memasing bangun tidur kol bape kan . bagus bagus ! ha . nie pon tak balek lagi . boleh pulak la kan dok melepak kat CC pulak sebab malas nak balek rumah punya pasal ! haha . bagus tak kitorang ???? NO KOMENNNN ! menghabiskan masa mengonline kan diri . nak buat macam mana . nak dok rumah pon rumah dah aku kosongkan . cuma tinggal barang aku yang sikit tu jep . memang malam nie aku tidur kat tepi rumah jela kan dialasi dan dibantali dan juga diselimuti sawah padi yang meluas ! haha . dah ta mampu dah nak menuai . haha . BUBYE AND GUDBYE semua !

haih . panjang lak aku dok menaip nie . tahu la busan punya pasal kan . haha . nak buat macam mana kan . huhu . dah makin melenguh dah jemariku nie . ok ok .dah tiba masa untuk mengundurkan diri yang tak berapa nak sempurna nie . haih . gudbye !


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails