23 April 2011

:(

saya sedih sungguh saya sedih dengan awak . napa awak tak cakap awal awal yang awak nak balek dah malam nie ?? maknanya memang siang tadi last la kan kita jumpa ?? sampai hati awak kan . da last last baru nak cakap nak ajak jumpa . memang saya dah takda mood la kan dengan awak . awak dah musnahkan segala mood saya . saya dah tanak nengok muka awak . tolong jangan tunjukkan muka awak depan saya lagi . saya ta sanggup nak nengok muka awak . sungguh saya sedih sebab harinie last dapat jumpa awak . awak dah rosakkan mood saya depan kawan kawan awak . kalau tahu tadi ta payah jumpa langsung pon takpa . tak payah saya nak rasa sedih yang macam nie sekarang . ingat esok dengan lusa awak ada lagi teman saya kat sini sampai abah datang . tapi . . hampeh ! rugi jela saya tunggu sini lama lama . ingat boleh luangkan banyak masa dengan awak lagi . tapi . . hampeh ! semua hampeh ! berangan je yang lebih . haih . nasib nasib .napa lah macam macam jadi bila nak last last nie . haih . dugaan dugaan . lepas satu satu dugaan datang :(

haih . lepas nie dah takda orang nak jemput saya kat rumah . dah takda orang nak ajak saya keluar . nak ajak saya pergi makan . nak ajak saya lepak minum . semuanya sudah berakhir malam nie . selamat tinggal sayang . jangan lupakan saya :(

dah ta sempat jugak nak jumpa member baik member serumah member sebantal member sekelas balek hari nie . ta sempat nak nengok dia pergi depan mata buat kali terakhir . HAMIZAH BINTI RAZMAN . sory fer everything . halalkan makan minum aku selama kita kenal sampai lah hari nie . mahap kalau aku pernah terkasar bahasa dengan kau . kalau kau baca belog aku nie aku nak kau tahu aku sayang kau sangat sangat . terima kasih sebab sudi jadi kawan baik aku selama kita jadi pelajar DRG 6A . mahap tak sempat nak salam nak peluk nak cium tangan kau sebelum balek tadi . pape pon selamat maju jaya untuk masa hadapan . senang senang contact la aku. AI LABBIU MICK . mwah mwah !




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails