02 March 2011

PENGUMUMAN PENTING OK !!

broadband aku dah kena potong ! ya dah kena potong dan tak boleh digunakan selagi tak bayar . huhu . memang aku malas nak bayar sampai hujong bulan nie . duit banyak nak pakai untuk final projek . huhu . sabar jela . so aku tak akan berupdate belog kesayangan aku nie untuk sebulan je ok . hahah . lagipon aku tengah bz malas la nak cara sangat belog belog nie . hehe . bz la sangat kan . hahha . ok ok . tu jep nak kasik tahu . penting la sangat kan . biasa biasa pon tak . huhu :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails