10 March 2011

nak story sikit !

ya ! aku nak story sikit . story pasal budak budak rumah aku yang beralamat NO 1 JALAN DELIMA 2 TAMAN CAHAYA MASAI PASIR GUDANG JOHOR . almaklum la kan dah nak last last nie pas nie dah tak jumpa dah . huhu . 

ok ok . aku nak perkenalkan budak budak rumah aku . yang nie nama penuh dia MAISARAH BINTI SAN SUDIN . kitorang panggil dia sara je . duduk kat segamat je . kat LABIS . dia nie kira ketua jugak la dalam rumah kitorang . dia suka buat muka bila takda mood . haih ! kadang kadang kalau mood dia tengah baik macam macam modal yang nak cerita kat kami . huhu . i loike !

ha . yang nie pulak nama dia mick atau nama penuh dia HAMIZAH BINTI RAZMAN . asal dari jengka PAHANG . dia nie kira bendahari rumah kitorang la . bab bab duit rumah semua dia yang handle . sangat sangat kuat membebel kalah haku ! huh !

ok . beliau nie pulak nama dia zety berasal dari KUALA KUBU BAHRU selangor . asal nama NURUL IZZATI BINTI MOHD TWA . nama zety tu pon kitorang yang panggil start dari sem satu lagi sebabnya budak kelas kitorang ada dua nama izzati . mula panggil zati tapi zati lain lak yang pandang . so conclusion nya jadilah nama zety . so senang sikit nak cam or kenalpasti kan . 

budak tomot kat atas nie pulak zati . dia nie zati no 2 dalam kelas . nama penuh pon izzati jugak . NUR IZZATI BIN SUHAIMI . dia nie antara budak yang paling jauh la kat dalam rumah kitorang . duduk kat PERLIS . yang beza budak nie dengan si zety tuh tang NUR dengan NURUL je . masa mula mula dulu ada jugak la certain certain orang cakap budak zety dengan zati nie kembar . KEMBAR ke ? cuba korang nengok betul betul . muka sama tak ?? tak kan . huhu :)

beliau nie nama NURUL SHAFIQAH BINTI ZULKFLE . kitorang panggil dia pichan je . sama je kes dengan si dua budak zati tuh . dulu dulu masa sem satu panggil fiqah je . tapi yang fiqah sorang lagi pon perasan jugak . haih ! payah kan ? huhu . so lekat la nama pichan kat beliau sampai lah sekarang .  beliau nie budak JB je . duduk kat wangsa puteri . dekat je kan ? so boleh balek tiap tiap masa kalau nak . huhu

ok . sekarang nie time aku pulak . haha . orang panggil emma je . aku pon pelik la macam mana la nama EMMA tuh boleh wujud sebab jauh bebeno la dengan nama penuh haku . pape pon emma pon emma la kan . huhu . diorang suka bising kat aku sebab aku banyak membebel . yelah kan sapa je yang tak membebel bila tak dengar cakap nie suka cuai cuai . haih !


ok ok . dah penat dah aku dok taip taip nie . amacam cun melecun tak budak budak rumah aku ? so pilih la nak kimsalam kat sapa . tapi semuanya dah berpunya ok . NOT AVAILABLE !! so kimsalam je ok . yang lain tak diterima !! hahaha



7 comments:

HamizahRazman said...

ma aku jengka la..bkn JERANTUT...nak marah ni...

Cik Zety said...

comelnyaaa yg pinky tuu

e.m.m.a said...

mick : dah la ko mick . aku da tuka pon . haih

zety : sape ????? wow .

Redha1989 said...

kem salam kat diorg lpas abis MPG nati..huhu =p

e.m.m.a said...

huhu . yelah redha . na kmslm skrg pon boley la . huhu

HamizahRazman said...

ma aku blum ade yg punye lg la..haish...

e.m.m.a said...

haih mick . jgn tipu ok . haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails