22 March 2011

malas nak kabo ~

napa lah kita nie asyik gaduh je kan . pasal mende kecik je pon nak jadi kecoh . ya ya . memang saya salah . kadang kadang awak tu suka sangat buat saya sakit hati buat saya takda mood buat saya nak marah . kadang awak tak sedar pon yang awak tu ada buat silap . memang . bak kata awak salah awak je yang saya nampak saalah saya tak sedar pon . saya taw saya sape . taw nak marah marah je kan . tapi punca pon dari sapa jugak kan . haih . da tataw nak cakap apa dah . kalau hari hari macam nie tataw la hari hari akan datang lak macam mana bila dah takda kat pasir gudang nie . nie baru dekat jaoh lagi la kan . malas nak kabo . masing masing pikir ar . haih . minta maaf la saya tataw nak ubah perangai saya yang suka berubah rubah mood nie macam mana . kalau awak dah rasa bosan dengan saya ikot la . nak buat pape pon saya tak kisah . saya nie suka menambahkan sakit hati awak je . pape pon saya minta maaf pasal semalam . memang sengaja saya tanak contact awak . kalau boley tayah contact contact la kalau rasa saya nie asyik nak marah marah nak moody moody je dengan awak . nanti awak jugak yang sakit hati kan . haih . pape pon . saya tetap sayang awak . sorry fer everything :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails