24 March 2011

cupcake ~

wow . saya dapat cupcake dari si dia . i love it ! tengs abang sayang :) walaupun masa tu awak tengah moody lagi dengan saya . dah la datang pon tak bagitau kan . haih . pape pon saya suka cupcake awak bagi . cantik . mekaseh yep :) mwah mwah !




p/s : santek tak ? huhu . saje je nak upload gambar yang sama banyak banyak . huhu . bukan salu nak dapat dari en cerol saya . apa mimpi pon tataw la kan . huhu . pape pon mekaseh ya abang sayang . macam dah banyak kali lak aku cakap mekaseh kan ? ada aku kisah ke ? haha . mwah mwah !  


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails