01 February 2011

hmmm . . .

haih . tataw nak ngadu kat sapa . nak ngadu kat dia , dia pon tak stabil lagi . dah la mak dia tengah sakit . ngadu kat sini je yang mampu . lagipon sini je ruangan yang aku boleh cerita macam macam masalah aku . hmmm . sakit nya lah kaki aku . banyak sangat bergerak la nie . kena sejuk lagi satu hal . hadoi . hmmm. tadi si apendi bawak kuwa pergi makan kat kedai nasi lemak kat seri alam dengan pichan dan juga ajish . tanak pergi pon tapi kena paksa keluar juga . haih . takpe lah . dorang still care pasal aku lagi . tapi aku tanak lah menyusahkan orang lain dengan keadaan aku yang macam nie . aku da naik segan dah nie . dah lah nak jalan pon susah . perit ouh sakit gila kot . haih . DUGAAN . bersabar jela . sampai bila pun tak tahu . nak baik sepenuhnya bukannya ambil masa yang singkat sekurang kurangnya sebulan lebih baru boleh ok . tu pon kalau nak ok . hmmm . takpa lah biar aku sorang je yang tanggung derita kesakitan aku sendiri . duduk dalam bilik menangis sorang sorang . hmmm . silap aku sendiri juga degil tanak dengar cakap . sedih . sungguh aku sangat sangat sedih dengan nasib aku sekarang . sakitnya TUHAN je yang tahu . nak berjalan pon sakit . kalau sejuk lagi lah tak boleh gerak terus . hmmm . bersabar jela ya emma . semua nie dugaan TUHAN . kalau DIA nak ambil satu dia boleh ambil . kita nie cuma peminjam untuk sementara je . so . hargailah apa yang dikurniakan dan apa yang diberi . ada hikmah sebalik semua nie . "senyum , tak perlu kata apa apa " 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails