03 February 2011

gosip gosip !

fuuh . malam tadi pergi nengok midnight muvie . THE GREEN HORNET kat CITY SQUARE JB . tapi nengok yang biasa je bukan yang 3D punya . si ajish apend dengan pichan bawak . huhu . nak tanak kena paksa pergi juga dengan keadaan aku yang macam nie . lagipon aku dah boleh jalan sikit walaupun tak laju mana . masih tak stabil dan tempang lagi . ajish sanggup belanja tu . haha . mekaseh ya ajish :) ok ok berbalik dengan entry utama aku hari nie . cerita nie boleh tahan juga lah . lawak bodoh campur action . walaupun nengok yang bukan 3D tapi unsur unsur tu still nampak lagi . grafik dia pon mantap . memang designer cerita nie power la kan . huhu . bagi sapa sapa yang dah nengok tu korang nilai la sendiri . bagi aku boleh tahan juga lah walaupun aku nie bukannya seorang kaki wayang . 

smart tak kereta nie ?? huhu . kalau la aku boley design kereta yang macam nie kan bagus . banyak function yang canggih . lengkap dengan segala macam perisai . idea dan konsep yang menarik . i very loike !

mereka berdua nie watak utama dalam cerita nie . SETH ROGEN sebagai britt reid seorang yang nakal kaki perempuan sangat sukakaan super power katon dan juga komik tapi beliau sangat suka menolong orang dan juga JAY CHOU sebagai kato seorang mekanik yang pandai buat kopi , suka mencipta dan mengubahsuai barangan . beliau sangat hebat . gandingan yang mantap . hahha . aku memang suka jay chou . penyanyi dan pelakon taiwan . first time nengok beliau belakon cerita yang macam nie . selalu berlakon cerita cerita jiwang karat je . haha . 

nie awek dalam cerita nie . Cameron Diaz sebagai Lenore Case :) temporary secretary yang sangat rajin . 

yang pulak watak utama cerita nie juga . tapi watak jahat la . Christoph Waltz Benjamin sebagai Chudnofsky . 

sapa sapa yang belum nengok lagi cerita ni pergi la nengok . sangat best ! boleh kurangkan tekanan kerja or assignment yang melambak lambak tuh . 

p/s : macam la aku buat kerja kan . haha . malas malas ! 



2 comments:

sarasudin said...

kaki dah sihat ler tuh~~
dah boley g tengok wyang da..
x ajak aku an..

e.m.m.a said...

haha . da sihat jugak la kan . halah cam la ko ade kat sini kan na ajak ko kan . huhu . tape la lain kali k . huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails