12 February 2011

contest senyum tak nampak gigi ~

yeap . senyum tak nampak gigi . kalau nampak gigi tak boleh join ini contest ok ? haha . terima kasih cik kiela sebab mengTAG saya . nasib baik saya tak suka senyum nampak gigi . almaklum la kan . gigi saya tak cantik . tanak tunjuk kat semua orang . haha . kena belek balek semua gambar gambar aku . cari yang paling somel sikit . haha . somel ke haku nie ? biasa biasa pon tak ! nie first time jugak la aku menjoin contest . lagipon aku nie biasa  biasa je . saja saja suka suka join contest dari cik muaz . tak salah kan . huhu . ~ senyum, tak perlu kata apa apa ~


* gambar yang ini ok tak ? gambar aku yang latest ! huhu . maaf la . muka aku buwok je . senyum ke tu ? huhu . bab kata kiela tak payah nak santek santek pon . janji senyum tak nampak gigi kan ? haha . 


* ha , gambar yang nie pulak macam mana ? gambar masa rambut aku panjang dulu . poyo je kan muka aku . haha . takpa janji SENYUM !


* kalau yang nie pulak macam mana ? huhu . ambil gambar berdua takpa kan ? kan ? hehe :p

so . macam mana ? ok tak senyuman aku ? hahah . biasa biasa je kan . almaklum la aku nie pon biasa biasa je orangnya . tak santek pon . huhu . so sapa sapa yang nak join contest nie boley la melawat belog cik empunya contest

dateline pada 27 FEBRUARI nie ok ? selamat mencuba ya kawan kawan :)

saya nak TAG kamoo
n sapa sapa yang mahu join dan berminat sahaja ok :D




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails