17 February 2011

AKU GERAM !!!

AKU MEMANG TENGAH NAK MARAH GILA BABENG NIE ! BONGOK ! LAHANAT ! HAIH . CUBA KORANG BAYANGKAN KORANG KELUAR JE PINTU BILIK AIR DENGAN BERTUALA PENDEK PAKAI MACAM BERKEMBAN TU DENGAN PINTU MASUK DEPAN TERNGANGA LUAS SELUAS LUAS ALAM ! MEMANG ORANG YANG LALU LALANG KAT JALAN DEPAN RUMAH NIE BEST LA KAN DAPAT NENGOK TAYANGAN FREE FREE OF CHARGE !! BANGANG BETOL !! AKU NAK MENGAMUK JE RASA NIE ! AGAK AGAK LA SIKIT NAK BERDATING KAT DEPAN RUMAH PON  TUTUP LA PINTU TU . PIKIR SIKIT ORANG YANG KAT DALAM RUMAH NIE . BUKAN KO SORANG JE HIDUP DALAM RUMAH NIE . MENGGANGGU PRIVASI ORANG PAHAL ?? NASIB BAIK AKU NIE MASIH WARAS LAGI . KALAU TAK DAH LAMA AKU SEPAK SEPAK TAMPAR TAMPAR KO ! HUH !! BONGOK ! EEEEEEE!! AKU GERAM GILA NIE !! HISH ! DAH AR BERPELUK PELUK KAT DEPAN TU . AGAK AGAK AR SIKIT KAN . KO TA RETI NAK COVER KE ? TAK MALU KE ORANG LALU LALANG NENGOK . DAH ADA KERETA KAN DUDUK JELA KAT DALAM TU PEGI BERPELUK KAT TEMPAT LAIN KE KAN .  HALAMAK . PIKIR SIKIT LA WEYH . KALAU KO TAK MALU PON KAMI YANG KAT DALAM NIE DAH TAK TAHU NAK CAKAP PE DAH . DAH LA BISING BUNYIK ENJIN KERETA BALAK KO TUH . YELAH BALAK KO SORANG JE KAN YANG ADA KERETA . HUH ! DAH DAH . AKU MEMBEBEL BANYAK BANYAK KAT SINI PON MACAM LA SAMPAI KAT KO KAN . KALAU KO BACA PON BAGUS JUGAK . HUH ! DARI SEM 1 SAMPAI SEKARANG PERANGAI TU TAK PERNAH NAK BERUBAH . PELIK BETUL AKU !!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails