29 January 2011

sedih :(

satu persatu member member dah balek bercuti . almaklumla cuti seminggu balek jela kan . haih . apa boleh buat nak balek jugak tapi tak berdaya nak berjalan . sangat memerlukan dia sebenarnya tapi tanak dia nengok aku dalam keadaan yang macam ini . sadisnya lah . biar tunggu aku boleh jalan dengan sempurna macam biasa dulu baru boleh jumpa dia . hmmmm . dia pon dah balek kampung jugak . baru ingat nak suruh stay untuk satu hari lagi . hmmm apa kan daya . aku jugak yang suruh dia balek tak payah nak tunggu tunggu aku . haih . ok ok . sekarang aku hanya berdua sahaja dengan si budak shafiqah tu . macam biasa beliau sedang mengongnine kan diri beliau kat ruang depan . si zety pulak sedang berdating bersama encik boyfie beliau . pergi KSL MALL katanya . biasa lah besok dah nak balek . hmmm . dah plan dah hari tu nak pergi double date . tapi hampeh :( nak buat macam mana . si zati pulak nak balek dah hari nie . bas kol4 petang jap lagi . dah keluar gerak saing dengan si zety . hukhuk . busan nya la . tak boleh keluar nak gerak pon payah . baru sehari cuti macam mana la nak harungi lagi seminggu nie . huh . perit !! derita !

3 comments:

Cik Zety said...

hihi, aku pon esok nak balik da. ko jage la diri bebaik eh kat sini~ uma tu kunci jangan cuai~ huhuu, tata mema~

sarasudin said...

haihh..kesian plak aku tengok member aku yang sorang nih
nasib bek ade si pichan tuh..jage diri leklok yer makcik dok umah tuh
jangan sedeh2..aku doakan kaki ko cepat sembuh sebelum abis cuti nih..<33

e.m.m.a said...

sara : hukhuk. baiklah maisara .mekaseh yep :)
zety : ta cuai la . huhu . da knci knci da semua . huhu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails