24 January 2011

oh kakiku !


dah berapa hari lutut aku sakit gara gara wat drilling punya pasal . haih . aku pon tak paham lah . macam mana la boleh sakit sampai macam nie sekali . setakat sakit sakit kat otot otot tu biasa lah kan . nie tak dah makin merebak kat sendi lutut aku pulak . haih . macam mana nie ? nak jalan pon sakit nie kan pulak nak lompat or nak lari . memang sangat sangat tak boleh la kan . jogging satu poly petang tadi pon dah ta mampu . kesakitan yang amat . haih . apa nak buat nie ?? huuuuu :) khamis nie dah nak lawan dah . macam mana ?? haih . yang paling perit sekali time mandi lah kan . peehhhhh . bapak ler berdenyut denyut !!! macam nak tercabut kaki aku ! waaaaa . macam tanak kasik aku bertanding je kan khamis nie . mula jari bengkak pas tu peha sakit pas tu turun pulak kat lutut . haih . macam tanak kasik aku join olahraga tahun nie je kan . huh . harap harap besok or lusa kaki aku dah ok la . aku tanak tarik diri . i need full leg massage . kinda both ok ?? huhu . lutut oh lutut sembuh la kamu ya ? saya masih memerlukan anda . muah muah .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails