29 January 2011

menyesal !!

hmmm . macam nie lah bila orang degil tak mahu dengar cakap orang lain . orang cakap jangan jangan tapi buat buat buat jugak . hah . sekarang hambek ko ! tanggung lah seorang diri ya emma ! huuuu . sedih . kaki aku dah tak boleh jalan macam biasa . sebelah kaki nak berpijak pon tak boleh . sakit . dua dua sakit macam makin bertambah je . tapi nasib baiklah la kan boleh bergantung dengan sebelah kaki lagi . tu pon kena berpaut kat mana mana yang boleh dipaut . haih . ingat kan hari tu lari boleh go on lagi . rupanya sampai tak boleh jalan haku . sedihnya lah . menyesal tak dengar cakap semua orang ! sian member member aku terpaksa dukung aku papah aku . haih . pape pon terima kasih la untuk kamu papa syaza aima hana dengan oma zue sebab dah bawak aku pergi klinik pas tu pergi hospital pulak . lepas tu kena tunggu lama lak kan . sian korang .

hmmm . dah cakap kat BELIAU . tak boleh balek minggu depan . tapi kenapa macam aku tak dipedulikan je . macam kisah tak kisah je pasal aku . maybe aku tak penting kot walaupun aku nie keluarga BELIAU . hmm . mak mertua lagi penting kot dari anak sendiri . khabar aku sikit pon tak tanya . takpelah . dah seronok balek selangor . berhabis duit dekat sana . takpe lah . memang MEREKA SEMUA dah tak pedulikan aku agak nya  . 

hmmm . ok ok aku duduk diam diam je dekat rumah aku dengan keadaan aku yang macam ini . huhu . pinjam tongkat akak kelas advertising . nasib baik boleh membantu aku berjalan sedikit . terima kasih ya akak . dah ok sikit nanti saya pulang balik ya tongkat akak . huhu :) haih . sudah . dah nak dekat pukul lima pagi aku masih tak boleh nak tido . mereka semua dah sedap belayar atas kapal masing masing . apa boleh buat . huhu . aku pon dah penat nak menaip . huhu . semoga khabar aku di siang hari nanti bertambah baik :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails