26 December 2010

pulang ke JB

haih . balek sorang jugak la aku tadi . sampai kat terminal larkin ingat ada orang nak datang jemput . ceh . macam tak biasa pulak kan balek sorang sorang . padahal selama nie pon balek sorang sorang jugak . rasa macam ada orang janji janji nak datang jemput je kan . huhu . aku mimpi ke ek ? huhu . ngek la weyh . pape jela . da takda mood dah nie . huhu . :p haih . rasa nyesal la pulak kan balek awal pagi hari nie . macam orang bodoh dok kejar tiket awal pagi . beriya suruh aku balek awal awal . nak pegi sana lah sini lah buat tu lah buat ini lah . padahal kosong . hampeh . tade pape . huh ! kalau tahu tayah la aku beriya nak kalut kalut balek tadi . eeee . BONGOK !! geram ! kesian bapak aku la pulak kan . baru je nak makan aku da nak balek . haih . menyesal tak sudah ! huh ! lepas nie tolong la jangan berjanji pape dengan aku ya . huhu :) whatever la kan . 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails