15 December 2010

masalah masalah dan masalah lagi !

hmmm . gaduh lagi . entah la dah tak tahu nak cakap pe lagi la kan . biasa lah dah couple lama lama nie kan macam macam masalah timbul . ada jela mende yang tak kena . salah sikit pon nak merajuk . lambat sikit pon nak merajuk . haih . entah lah . dah perangai aku macam nie nak wat macam mana lagi kan . dah la kuat cemburu . cepat merajuk . cepat nak marah . haduh . fenin aku . tengok jela sampai bila baru nak ok . aku pon malas nak cara . malas nak mulakan . kalau dia dah bosan dengan aku pon nak buat macam mana lagi kan . depends la . decide jalan yang terbaik . aku nie pon bukan nya baik sangat . ramai lagi yang baik baik kat luar sana . yang cantik . yang cun melecun . tak macam aku . hampeh . takda pape . huh . aku tahu aku salah . minta maaf . kalau aku tahu la aku tak buat muka penyok aku semalam. haih . pape jela . takde mood nak wat pape . semua kerja tak jalan . rasa macam dah diabaikan . dah tak dipedulikan . and whatever la kan . haih . malas la pikir banyak . karang ada jela benda yang tak baik dalam kepala hotak aku nie . pape pon . saya nak mintak maap kat awak MUHAMMAD KHAIRUL AZIZI . saya bukan yang terbaik ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails