22 December 2010

HAPPY BIRTHDAY !

hari ni genap saya berusia 20 tahun . huhu . memang tak disangka la kan . na buat macam mana umur da meningkat . bak kata si dia "DA BOLEH KAHWIN DAH NI" hahha :) hari nie jugak birthday bakal mak mentua la . huhu . selamat ulang tahun kelahiran ye mak . oppsss . belum lagi ok . hehe . pape pon saya nak berterima kasih kepada yang tersayang dan tercinta MUHAMMAD KHAIRUL AZIZI sebab sudi sangat sangat mengajak pergi print semata mata nak kasik surprise . hhuhu . i love the roses n necklace . very nice and sweet sangat sangat . mekaseh ya sayang . mwah :) nanti upload pic sebab sekarang tersangat sangat la bz nak siapkan sketches n others assignments . buat kawan kawan yang sudi wish birthday saya . terima kasih banyak banyak la walaupun tak sempat nak balas . buat housemate tersinta ZATI ZETY PICHAN tengs . mwah mwah kat korang .buat makcik saya selamat ulang tahun perkahwinan yang ke berapa pon tak pasti la kan . pertama kali dalam hidup dapat bunga dari orang yang tersayang . wow . sangat sangat bermakna ! pertama kali dapat surprise yang macam nie . semua nya pertama kali la senang cerita . huhu . nak buat macam mana kan . rezeki nama nya . huhu . nway terima kasih buat semua yang wish saya pada malam ini . mwah :) sayang korang semua :) .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails