05 August 2010

tade motif . saje . suke suke .

da lama rasa tak update laman aku nie . almaklumlah tengah busy sekarang banyak kerja nak kena siapkan . untuk final project lagi . huh . memang tensyen gilak la kan . asal ek naik sem nie makin malas gila nak buat kerja . aku menyampah la nak kena sketches sketches nie . lemau aku . haha . ahh persetan tu semua . ade aku kisah ke ? janji kerja aku siap sudah la kan . 

rindu la kat family . rasa macam nak balek tapi.... haih . susah susah . macam macam masalah melanda sekarang nie terpaksa la tahan lu niat nak balek . huhu . takpa la kan nak buat lagu mana lagi . lagu tu jela . haha . 

huh . da takda motif aku nak mengarut sekarang nie . da makin malas nak update . da malas nak belajar . tensyen dengan serabut otak da berguni guni tunggu time nak campak jaoh jaoh je . haha . rasa macam nak berhenti belajar pon ada gak nie . haha . tapi tak buley tak buley . sian kat bapak aku nanti . huhu . da ar da malas aku nak type panjang panjang . nak gi mandi sebab aku belum mandi lagi nieha . ada budak dah bebel bebel suruh aku gi mandi . haha . bagus bagus .


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails