19 July 2010

tade mood

huh
aku nak jerit kuat kuat ar
aku nga geram giler babeng nie
tak tahu nak lepas kat mana
so 
belog kesayangan da jadi mangsa
sory sayang
haih
tak sengaje ouh
nak marah marah je rasa nie
almaklumla kan orang gila macam ak nie
memang bermasalah sokmo
tahu nak marah aja
pasal mende remeh pon nak kecah pahal kan?
asignment bertambun takley nak wat
apa macam?
sapa mau tulun bikin idea nak wat sketches?
pale hotak wa da hang
taley nak pikir pape
maybe kene hantuk hantuk pale kat dinding baru nak kuwa idea kot
hohohoho
mungkin la
ahh
pegi mampus la kan
susah tol hidup bermasalah nie
banyak mende nak kene pikir
sampai satu masa orang orang yang aku sayang pon jad mangsa
hmmmm
nak wat cane kan
so korang korang bek jauh jauh dari aku
jangan kawan ar dengan aku nie
jangan rapat rapat dengan aku
biar je aku sorang sorang
ko tinggal je aku
ok tak??
takpe 
ko bukan nye sayang aku pon kan?
huhuhu
da ar
maken lama maken ngarot lak layan pale otak mengong aku nie
hahhahaha
ADE AKU KISAH KE??
WHAT EVER LOSER!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails