16 July 2010

mencuri tag !

1. Perkataan yg suka sebut :
DAH TU ? OPKOS LA !

2. Saya sedang mendengar :
BUNYIK UJAN YANG TURUN DENGAN LEBAT NYE . haih . na balek pon ta buley ma .

3. Mungkin saya patut:
BALEK UMA SECEPAT YANG MUNGKIN SEBAB WA DA LAPAR KOT

4. Saya suka :
opkos la TIDO TIDO DAN TIDO haha LAYAN TENET ONLINE FACEBOOK pegi kelas yang membusankan haha

5.Sahabat-sahabat baik saya :
awak kot . .

6.Saya tak paham :
kenape ada lagi orang yang suke nak bangga bangga diri . budjet vouge na mati . hah memang aku meluat tahap babeng la kan . 

7.Saya kehilangan :
pen aku yang banyak banyak dalam pencil box aku tu ! plek tol la . pantang bawak kuwa !

8.Ramai yang berkata : 
"bila nak bawak kitowang berjalan jalan nie ?" kata zety dan kawan kawan . hahahhaha .

9.Cinta itu adalah :
" subjektif dan positif (: " bak kata cik zety

10.Di suatu tempat, seseorang sedang :
berinternet sampai tak tido malam . tataw la sape kan . kadang kadang dok gelak gelak sorang sorang lam bilik atas


11.Saya akan cuba :
buat sume mende dengan sebaik mungkin


12.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
aku tetap aku
selamanya anak mak bapak aku walaupun da berpecah belah
selamanya tetap FATIMATUL ZARIAH BINTI AHMAD SOPRI

13.Telefon bimbit saya :
 
Sony Ericsson kesayangan W200i . aku sayang gile kat fon aku yang nie . sampai button back aku susah na tekan sebab majok punye pasal dengar aku na beli fon baru . huhu .

14.Bila saya terjaga dari tidur : 
opkos la cek nset lu pas tu sambung tido balek kalo tade cls la kan

15.Saya paling meluat apabila :
ada orang yang ta reti reti bahasa ! gila bapak ar meluat tayah na cakap la kan . cakap sekali ta paham paham bahasa gak pahal ??


16.Pesta/Parti adalah :
wa tarak minat ouh .

17.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
hamster sara gn alip . huh . comey comey . yang sekor tu aktif gila suka dengki dengki dengan yan seko lagi tuh .

18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tiap detik saat minit jam hari minggu bulan n tahun tu sangat berharga ouh walaupun ade gak orang yang ta pandai na hargai masa nie . plek tol aku 


19.Hari ini :
aku geram sebab penat penat aku na datang kelas nye pasal dengan dok redah hujan nye last last tade kelas pulak . memang bikin wa panas la kan . semua mende wat aku panas nie pahal ???

20.Malam ini saya akan : 
aku nak tido . malas na kuwa tak kira la dengan sape sape pon kan 

21.Esok pula saya akan :
sok cuti ouh . hari sabtu . so . no plan lagi . tido je sehari buley tak ? huhu

22.Saya betul-betul inginkan :
orang yang baik hati tulun hantar kan aku balek uma 

23.Ketika saye lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
asal ade jerawat naik satu kat dahi aku nie ?pehh . tensyen !


24.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
 MALL! opkos !

25.Makanan Barat atau Jepun :
makanan yang ade kat malaysia nie . kalau buley yang mak aku masak ar kan .

26.Bilik yang terang atau gelap:
opkos la TERANG !! aku tak suke GELAP GELAP !

27.Makanan segera adalah :
maggi . yang wajib beli 

28.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
tunggu jap chan . aku na publish 1 pos nie . huhu

29.Siapa yang anda nak Tag?:
sape sape yang rasa diri dia tu rajin n busan sampai tak tahu na wat pe . dipersila la ye .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails