20 July 2010

kepada ENCIK "S"

mintak maap la aku terbaca lak ko nye status kat fb . bukan aku sengaja ey ? tetiba aku nak terasa lak macam ada ada kaitan dengan aku la pulak kan . ko jangan salah paham lagi sudah ar . haih . da bapa banyak kali aku dah cakap post post aku sume nie takde kena mengena langsung dengan ko . napa perlu ko nak terasa segala ? ada ke aku mention nama ko kat situ ? bukan ko sorang je yang wujud dalam dunia nie . haih . haih . sory la beb . wa memang takde niat langsung kot . tolong la jangan salah paham lagi . adoyai . penat ar aku camnie . tak layan kunk ko pikir aku nie macam macam lak . ok . ok . aku memang terasa gila dengan ko nye status tu . sebab aku pena marah marah ko kat belog aku nie . tapi tolong la . tak semestinya aku sumpah seranah tu nak tujukan kat ko . ok . ok . aku salah . dulu punya cite stop stop la wey . kan aku da cakap ITS OVER . dah tu yang ko nak terasa lagi pahal ?haih . musykil tol la . please la . aku takda pon suruh ko baca blog aku nie . nak baca baca jela n dun ever ever judge me badly . ok . aku memang jahat pon kan . dah tu ko tak puas hati dengan aku lagi ke ? aku pon kalau boleh tanak la ada kaitan langsung dengan ko . ko dah lama dah pon tak wujud dalam pale otak aku nie . aku tak maki maki ko pon kan ? ada ke aku sebut nama ko kat pos aku tu ?? ada???eh please la . dulu ko gak yang cakap tanak masuk campur hal aku . bila aku post someting jahat sikit ko nak terasa lak pahal ? haih . dah la wey . sory la kalau ada kaitan dengan ko hape ke kan . aku takda niat langsung nak cakap macam macam pasal ko . aku da tak amek tahu dah pasal ko . tak perlu la ko nak tuduh aku macam macam . tak semesti nya ko sorang je yang aku penah kenal . ingat sikit . sory la wey . aku malas da ar nak gaduh gaduh nie . ko dengan hidup ko aku dengan hidup aku la . jangan amek pusing la kalau aku nak cakap papa . aku pon tak hingin la nak amek tahu pasal ko . lantak la ko dok depan mata aku ke hape ke . ada aku kisah ke sekarang nie ? haih . da ar aku takmoh nak rosak kan mood ko mood aku . banyak lagi mende yang ko nak kene pikir kan . so pas nie kalau nak baca blog aku nie baca jela . jangan la nak judge papa . nie laman aku nak ngarot . so suka hati aku la nak post apa pon kan ? ok .ok . terlebih membebel pulak . sory la beb . wa takda niat pon . kalau ko terasa aku mintak maap banyak banyak la . pe yang penting aku tak cakap pasal ko pon . da ar malas nak type panjang panjang . ko pikir pikir sendiri la pas nie .

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails