29 June 2010

tade motif. . . ?

busan terbusan dan membusan
class petang nie abes awal
so time to bersuka ria sudah tiba
tapi tak jugak
assignment da mula bertimbun
wawawawawa
memang best la kan
huhh
dah lama gilak ta update laman aku nie
al maklumlah da mula membusy
dah tak tahu nak ngarot pe
so aku pon malas la nak update
wahhh
hebattt

adush
asal la malang hari hari
mende yang aku taknak jumpa tu la yang aku jumpe
haih
seekor lalat yang paling aku benci
oit oit
jangan salah paham ok?
i mean 'LALAT' tu
senyap senyap ouh
jangan kecoh kecoh
lalat tu sempurna
da macam manusia sejati
sejibik doe
ada mata ada hidung ada tangan ada kaki
cuma lalat tu terlalu "UNIK" sikit la kan
memang aku tersangat benci
hahahhaa
ada yang terasa tak??
harap harap tade la
sebab aku nie teramat la benci kat "LALAT" tu
almaklumla
lalat
sapa la yang suka kat lalat kan?
nanti boleh dapat penyakit pulak kalau dekat dekat

"weyh LALAT
ko tak boleh ke kalau tak wujud satu hari kat depan mata aku nie??
haih..musykil gilak aku
asyik asyik nampak muka ko je kan
aku benci gila doh
asal la ko nie dok bertempek je kat sana sini
asal nampak ko je aku rasa nak penyepak pon ada
aku benci nengok muka ko
so aku lari la jauh jauh
aduyai
kenapa la aku jumpa ko kat sini
memang bawak sial la kan
hahahahahaha
hah
tadi tu macam taw taw je kan aku ada kat mana
kat situ jugak la aku nampak ko
haih
mana pergi mesti ada ko
menyampah aku"

huh
kita tutup kisah pasal "LALAT" tadi
aku malas nak cerita pasal LALAT tu
nanti dia baca entry aku
hahahahaha
mampuih!!
eh eh
LALAT buley baca blog ke?
wah hebat
hahahhahahahhahaa

tahun nie da start balek sukan olahraga poli
wah
macam best jek kan
tapi aku da malas nak melarikan diri
opss
i mean
berlari lari
wawawawawa
da makin tua nie da tak larat nak lari lari
wah
hebat ke??
hahah
tahun nie MSP wat kat pahang
huhu
sapa sapa yang nak join tu join la
tapi hujung sem kot
time cuti
hoho
da tade idea nak ngarot ngarot dah
yang penting aku nak cakap
"AKU BENCI LALAT TUH"
hahahahahahahaha!!
WHATEVER LOSER!!

1 comment:

sarasudin said...

aku benci langau yg aku slalu dgr kt perlawanan bola sepak skang nih.huhu.emma taon nih masuk ar lari.tue ape nyer ko.muda belia agi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails