12 May 2010

WATEVA...

DIE DIE dan DIE..yela DIE sape lagi kan..DIE nie ingat kat aku lagi ke???nape susah sangat ke nak lupe kat aku nie..hmm..plek dan musykil sekali..ye aku taw la aku salah..luke cinte pertame memang teramat parah dan tak boley diubati..ye..aku pendusta aku pnipu..bak kate DIE..


"salakah diriku bilaku berkata..kau pendusta..kau salahkn diriku..silapku aggp kau penwar, kau racun berbisa..kau mungkiri janjimu"

aku tak pena nak salahkan DIE..maybe something kite taley nak tolak takdir yang kite nie da tade jodoh..wat can i do???nak aku teruskan jugak ke kalau dah tade ati n perasaan kat DIE..???haktuih!aku benci sikap DIE yang suke nak menyalahkan aku..ye..memang aku salah la kan sebab tinggalkan KO..tapi semua bersebabkan..KO jugak yang pakse aku buat macam nie sape suruh!!g mampos la kan..!!sampai sekarang aku benci giler2 babeng kat ko!!pedulik hape kan???hahahah...ADE AKU KISAH KE????ko tanak lupe kat aku..ADE AKU KISAH KE???ko nak pikir macam2 pasal aku...ADE AKU KISAH KE????hahha...GO TO HELL LA BRADER!!!sumpah aku benci ko yang teramat amat amat sangat!!paham cket ye wahai "KAWAN"ok aku stop talking bout HIM..maken lame maken nyampah lak kat mamat nie..susah sangat ke nak terime hakikat..plek plek plek!!ok n aku dapat taw pasal post DIE..
"im grateful that she found someone dat truly can luv n guide her..hope,they're hepi together forever...n i hope she didnt repeat the same mistakes again...so, hepi together2.."
wow..so sweet ha.."TENGZ A LOT OK"
hmmm..ayat macam perli aku jep..watever la kan..janji aku tak kacau hidup DIE..aku taw DIE da banyak bubah sekarang..watever la kan??ADE AKU KISAH???nak rapat2 dengan member2 aku lak..eee..meluat nye...hahhaha...i juz wanna say la sory fer everythin "SAYANG"..ouucchh..tersasul plak..hahhaa...n tengz fer ur useful advice..i hope i'll never repeat da same mistake dat make me NYESAL NYESAL n NYESAL knowing u!
FUCK OFF BOY!!
(sory sayang i termaki maki lagi..tibe2 rase sakit ati lak)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails