17 May 2010

terjawab tak...??

ehem ehem . ade la sorang nie tanye aku nape aku tak letak pix mak bapak aku kat dalam blog??tataw la sape..pedulik la kan..huhu...agak berat untuk aku jawab soalan  nie..ok ok saya jawab soalan anda di sini ok??bukan nye ape aku paling tak suke kalo ade orang tanye pasal family aku..al maklumlah family aku nie tak cam family korang korang yang di luar sane tuh..dari kecik lagi aku tak pena snap snap pix dengan family aku..aku tak cam korang korang..huhu..so sebab tu la dalam blog aku nie no family pix..hanye orang yang terdekat je yang paham aku nie macam mane..ada paham???so..terjawab tak soalan aku nie???huhu..aku juz nak mention kat sini yang aku paling pantang kalo ade orang yang tanye2 pasal family aku..aku taw la family aku tak sesempurne family korang korang tuh..ok ini je aku nak bebel2 n ngarot2..kalau ade yang tak puas ati aku mintak map ok??


-THE END-

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails