21 May 2010

persoalan

Situasi dimana...

di awal perkenalan melalui sms..
L ayat P.. nak kenal dgn lebih dkt dgn P..
L n P x penah jumpa.. just br kenal dlm  sms je..
P lak mcm nak tanak je layan L coz P takot tertipu
lg dgn kata2 L yg br jer dikenali..
tp L ckp dia tk sama dgn L yg laen2..
L janji mcm2 semata2 nak pikat hati P..
so.. P pun cair n terima L sbg bf..

1st date.. L menunjukkan sikap yg
teramat caring n teramat syg pd P..
sampai xnak berpisah.. masih bersms
n call seperti selalu..

2nd date.. L masih syg dgn P..
n P lak da makin mengharap agar L
x jd mcm L laen2 sblm nie yang
hanya nk memainkan ati P.. masih
juga bersms n call..

3rd date.. L muler dingin.. dan muler
tunjuk ciri2 utk mempermaenkan P..
sms n call da muler jarang2...

dan skrg.. L menyepi.. n P pun rasa
seperti dipermainkan oleh L..

soklan yg nak dikemukakan disini..
kenapa L jadik mcm tue..???
tiba2 dingin n menyepi drpd P..
adakah L ader org laen.. ??
atau L berdendam dgn P hanya
krn penah dikecewakan P laen
sblm neh..

atau L hanya nak  jadikan P
utk teman sepi jer.. coz L pon da lama xde gf..




L = LELAKI
P = POMPUAN

4 comments:

cikzety said...

L : dalam proses mencari. maybee pompan tu stil bukan yg die nak

P : kesian. sabar jela. jodoh tak kemana.


hukhuk. yg penting skrg. hargai apa yg kita ada ye adik adik (:

e.m.m.a said...

ye2..terime kash ye adek zety..sye mnghrgai pndpt anda..huuuu

farriss.suwonda said...

tpi L tu suke dkt P,tp P plak da ad BF..dulu L&P gle la rapat... heheheheheh "abaikan ea akak2 intan,sje nk tumpang lalu " (:

e.m.m.a said...

faris::nape l tu tak trs terang je kat p..kan sng..huuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails