13 May 2010

FUCK YOU!!

yeah..entry kali nie aku nak marah marah dengan banyak nye di sini..aku ade la terbace post sorang mamat nie...hahha...memang kelakar tahan cipan doe..ok ok tetibe aku terpasan lak yang post die tu menujukan kat aku..hahha...aku pon pasan gak..wawawawa...gi mampos la kan???hahhahaa..aduhh...geli ketiak aku bace post die...sejak bile die macam tu aku pon tataw..dok pasan hensem aje la die tu..adoyaii..nyirap je aku..cam ner la aku ley kenal dengan mamat tuh...eeeee...NYESAL TAHAP DEWA la giler!!peh..suke hati mak bapak ko je nak cakap macam tuh..pe jadah giler oi?????????maken lame maken aku benci ko!!ko jugak yang treat aku jadik mcam nie..hahhahaha...pergi mampos dengan idop ko tu ye????cehh..nyampah giler aku bace..ramai lagi orang yang lebih special aku nak pikir la weyh..ehh...same dengan ayat ko ey???hahha...sory la yerk...jage cket mulot ko tuh..tak semua orang dalam dunie nie pandai macam ko..suke ati nak cakap orang bodoh..aku taw la ko tu pandai..oppppsss..pandai ke????aku taley bla tol..yang ko nak perasan pehal siak????aku sedo diri aku nie sape..aku nie pon bukan nye baik sangat macam ko tuh..yela..ko jela baik aku nie jahat...yang ko nak bajet sangat pahal giler?????aduyaii..FUCKING U DAMN MUCH!!!!!!!GO TO HELL!!!pergi jalan dengan idop ko tuh!!!!!bak kate zati..KO DENGAN DUNIE KO AKU DENGAN DUNIE AKU...JANGAN NAK SEBOK2 AMEK TAW PASAL AKU LAGI..oppsss...ko tak amek taw pasal aku kan????huhu....WATEVA!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails