05 May 2010

du noe why.....?

hmmm kenape ye bile aku post something je ade je orang nak terase.plek tol.perlu ke nak terase dengan post aku tuh..amboi amboi.macam la aku ade kawan sorang duwe je.tak semestinye aku tujukan semua semua tuh kat korang.jangan la nak pasan lebih sangat.aku mintak maap la kalo korang nak terase kan.bukan niat aku pon nak cakap cam tuh.aku cume cakap ape yang aku rase je.tak semestinye aku tujukan kat korang korang n korang k.so jangan la nak terase lebih ke hape ke.berkawan bukan sorang je.aku nie bukan nye jenis kere sumbang pon.huhuhu..whatever la kan.aku malas nak cakap banyak banyak.aku nie dah la jenis pendendam yang teramat sangat.mungkin korang baru taw.aku cakap je.tapi aku tade la sekejam orang yang suke sihir sihir kan orang.aku taw dose pahale gak.hhehe~aku taw iman aku pon tak seberape nak cukop lagi.salu jugak tinggal tinggal solat.puase pon lom ganti abis lagi.tapi lagi tige hari je lagi kot.huhu..aku memang tak sedo diri.dunie nak kiamat pon tak berubah berubah lagi..ish ish ish.musykil aku.hoho:D..whatever la kan..hahah..aku mintak map la kepade sesiape yang terase dengan post aku siang tadi.aku da cakap je kan.tu cume luahan hati aku je.tade niat pape pon.tataw la tetibe ade orang nak terase plak.tu bukan aku nye hal la kan..huhu..ade aku kisah..lallalaaa~~

sory kawan kawan
aku tade niat nak cakap yang ngarot ngarot pon pasal korang
paham paham jela kan
aku da mention awal awal kot
jangan la nak terase ke hape
balas macam macam lak
no perang perang blog ok??
hahhahaa
malas aku nak care dah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails