28 May 2010

berubah mengubah dan terubah~


aku nak berubah..aku nak berubah sepenuhnya kalau boleh..ye ye..aku sedang berusaha n aku mahu yang terbaik dengan niat aku nie..i need someone to guide me..aku tanak la setakat hangat hangat tahi ayam je cakap nak berubah..kalau tade usaha n kesungguhan nak berubah pon tade guna jugak kan?apa guna cakap dari laksanakan..cakap memang la senang semua orang boleh cakap apa yang dorang nak cakap..tapi nak laksanakan tu belom tentu lagi boleh..selagi aku hidup aku akan cuba buat yang terbaik n aku harap orang orang yang hidup di sekeliling aku pon boleh jadi yang terbaik..satu je aku nak cakap.jangan suka mempertikaikan apa yang aku buat sekarang..kalau ada orang yang takleh terima aku minta maaf la..aku tahu aku tak sesempurna mana nak nasihat kan semua orang tapi aku harapkan korang korang boleh berubah jadi yang terbaik..jadikan apa yang berlaku semalam sebagai satu pengajaran dan juga pedoman untuk hari nie..aku takut sangat kalau hajat aku tak kesampaian nak nengok orang orang yang aku sayang berubah bukan sebab terpaksa..huhu..weeekkkk~teremosional lak kat sini..kuikuikui..n aku nak berterima kasih kat member aku yang sorang nie sebab bagi aku pendapat n nasihat yang baik..thanks kawan aku akan cuba yang terbaik macam yang ko cakap tuh..hehe..sume gambar2 aku yang tak bertudung dalam ms ke fb ke mana mana la aku da buang dah..kalau ada yang tak terbuang lagi tuh korang cakap n tegur tegur la aku..maybe aku boleh betulkan..hehe~

2 comments:

sarasudin said...

bagus cik emma nih.anak sape la nih..
btol2 mnusia selalunye 'speak louder than words'
semoge tercapai segala hajat n matlamat.aku antara yg menyokong.yeah!

e.m.m.a said...

tengz nyot..huhu..aku da mule step by step mey..huhu.arap2 aku mampu la selagi terdaye..he~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails