18 May 2010

bebelanku~

hiphip..haloop..huhu...sory la guys aku nie jenis banyak berpikir..macam2 hal la aku nie kan??haha..tak suke luahkan kat sape2..even kat family aku pon..kat blog nie pon tak sume aku cite..huhu..aiicchhh...nak merepek pe lagi ek???busan la malam nie..hmmm..sakit ati pon ade gak..tapi sabar jela takan hari2 nak sakit ati lak kan??tak tenang lak jiwe aku nie..haha..kelakar ar..aduyaiii..aku da kebusanan tahap ape pon aku tataw la..hmm..mesej??malas ah..n aku taw,no response..nanti aku sakit ati lagi..huhu...c bab2 n c mok2 nga membebel pe ntah kat belakang aku nie..tak dengar clear ar coz nga fokus membuat senaman jari di papan kekunci lappy aku..busan busan busan..tibe2 zati tercakap pasal report lak..aduh dak nie..spoil la...aku baru malas nak pikir..haha..gado2 lak dak2 nie..shhuuuhhhh...gado jaow2 cket aku nga FOKUS nie..haha..mongek..dowang nga chat2 dengan mak isz membebel pasal pe ntah..bse la tuh..ISZ ISZ ISZ..ko bace aku nye blog tak????aku nak ngumpat ko nie..hahahhaa...TADE KEJE SUNGGUH la aku nie..nak tenangkan pikiran aku yang nga serabot nie..korang korang tak kisah kan???jangan menyampah bace post aku sudah la..da tade idea nak mengarot..sume post membusankan..hahah...k la aku taw korang da busan bace pe yang aku membebel nie...watever la kan..ADE AKU KISAH??????hahaha...oit oit..dak dowang kat belakang aku nie setop setop dok gelak2..dah2 la tuh online p tido sok nak keje..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails