28 April 2010

pasal SEMUA hal!!

AKU TENSYEN
AKU FEDUP
AKU MENYAMPAH
AKU BOSAN
AKU RASA NAK MARAH MARAH ORANG
AKU TAK PEDULIK LA
KO NAK TERASE KE APE KE
AKU PEDULIK HAPE
KADANG KADANG AKU BENGANG GAK
ASAL SEMUA NYE AKU????
ASYIK AKU JE YANG KENE
BUAT TU LAH
BUAT NIE LAH
PERGI SANE AKU
PERGI SINI AKU JUGAK
KENE PANGGIL AKU
KENE MARAH AKU
PAHAL ???
INGAT AKU NIE ROBOT KE????
SENANG SENANG JE NAK ARAH ARAH AKU
DAH LA TAK PAHAM BAHASE
NAK JE AKU SEMBUR SEMUA SEKALI
BIAR TAHU RASE
LANTAK AR NAK CAKAP AKU KURANG AJAR KE
TAK SAYANG MULUT KE
CAKAP MAIN LEPAS KE
TAHU NAK MARAH ORANG KE
JANJI AKU PUAS HATI
TAPI AKU NIE MASIH WARAS LAGI 
BIAR LAH DULU JE AKU MACAM TU
TAKAN DA BESAR PANJANG PON 
STILL TAK PANDAI JAGE MULUT LAGI KAN?
AKU NIE PON JAGE JUGAK HATI ORANG
BIAR AR ORANG TAK JAGE HATI KITE PON
KARANG LEBIH LEBIH CAKAP AKU TU LA NIE LA
AAAHH!!!!
MEMANG NYIRAP LA KAN???
G MAMPOS AR!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails