26 April 2010

ngarot carot ku~

wah
dah lama rasa tak update blog aku nie
biasa la tu busy punye pasal
busy dengan ape?
mau tanya lagi ka???
aiyaaa
kompem la dengan buku tokoh aku nie
aku dah makin fedup campor menyampah campor..
aaahhhhh!!!
macam macam hal la
aku pon pening pening gajah dah nie
dok mikir nak siapkan buku nie
padahal dah siap lame kot
tahu nak cepat je
pe yang aku cakap habok pon tarak paham
saje je nak suruh tambah yang dah setebal buku sejarah negara tu
nak bagi budak sekolah bace
memang muntah muntah darah hijau campor biru la kan??
sape la yang nak bace buku yang setebal 300 muka surat tu
orang yang minat membace pon tak sanggup nak bace 
agaknye la kan
aduhhh
aku dah malas nak cerite pasal mende alah nie dah
bertambah tensyen lak aku nanti
ouhh
TIDAK SAMA SEKALI OK???
hahahah
so
aku nak tutup cerita pasal nie
aku nak cerita sal mende len lak
huhu
minggu nie berkemungkinan besar la kan
aku nak balek ke kampung halaman aku yang sangat sangat tercinte tuh
wah wah
sejak bile lak la aku dok puji puji kampung aku nie
hahahaha
dah lame rase ta balek
tapi aku nak balek rumah sape ek??
belum dipikiokan lagi la
satgi aku balek rumah mak aku bapak aku merajok lak
bek tayah balek jela kan???
senang
huhu
banyak la
aku nak balek gak
aku nak pi jumpe my sayang lagi
*korang ingat korang jeke nak jumpe boyprend korang??*
*aku pon nak gak la wey*
*huhuhu*
cume tak tahu lagi la nak balek bile
coz gaji pon lom dapat lagi
mane boley nak berangan awal awal
karang plan lain jadi nye lain lak
tak sanggop den nak tanggong nyo
sekso!!
wawawa
sampai sini jela entry aku untukk kali nie
hope korang korang yang dok bace tu tak busan la yerk
hehe
entry aku semua yang ngarot ngarot belake
asal puas aku nak bebel bebel sorang sorang sudah
korang tak suke
ade aku kisah???
go to jamban la wey
hahahhaahaha:D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails