30 April 2010

my KISAH

hari nie kerja macam biasa la
tensyen semalam baru je reda
hari nie datang balek
pehh
memang menyirap la aku kan
tensyen aku kerja macam nie hari2
dengan bos yang macam hape
tak saba tol aku nak habiskan prac aku
and then balek jb
wah wah
tak sabar la lol~
bile nak balek jb nie???
adeyhh
ponat dah aku dok nunggu nie
huhuhu
malam nie aku nak gerak balek
tapi aku rase macam tak jadi balek la malam nie
da lewat kot
takot lak aku nanti
sorang2
so
aku pon contact la member kesayangan aku
BIEYA
aku cakap aku nak stay rumah die tok malam nie
die on jep
biasa la tuh
da lame tak jumpe kot
huhuu
rindu same member aku nie
muah muah
heee~~
hari sabtu nie mau jumpe kekasih hati aku la
rindu jugak same die
SAYANG I MISS U SO MUCH LA
mmmmmuuuaaaahhh!!
wait for me k?
hehhe
adeyyhhh
hari nie macam2 hal dah jadik 
tensyen je aku
hahha
biasa ar time nak balek nie macam2 hal la
sape yang tak tensyen kan
dah dah
aku malas nak cerite pasal nie lagi
hoho
hidop kene happy2
tamoh tensyen la
nanti aku kerja nak marah je
cian kawan kawan aku
salu kena marah dengan aku nie
heheh
sory sayang
ZATI n ZETY
aku suke marah2
yeke?
kadang2 aku sakit hati gak
hehe
okeyh2
tamoh cerite cerito sudah
hari pon dah maken larut
dan semaken menjande
haha
so
aku mau tidurlah
gudnyte!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails