12 March 2010

nie pasal laki..bace je~

10 Ciri-Ciri LELAKI KASANOVA

1. Di awal perkenalan, si dia menjadi insan yang paling mulia. Apa sahaja yang kamu mahu semuanya akan di penuhi. namun haris di ingat semua itu hanya mempu bertahan tidak lebih sebulan. sedikit demi sedikit di dia akan menunjukan taringnya

2. Sentiasa kemas dan perwatakannya seperti berada, tapi sebenarnya poket kosong. kalau ada pun cuma untuk buat pelaburan memikat kamu di awal perkenalan kemudian duit kamu pulalah jadi mangsa

3. lelaki kasanova tidak pernah patuh pada janji, tengok sahaja setiap kali kamu keluar dating. siapa yang akan sampai dahulu.

4. sering beri pelbagai alasan apabila kesilapannya dapat dikesan. lebih jeles lagi, dia juga sering mempersalahkan orang lain atas kesalahanya sendiri.

5. Mementingkan kekemasan diri dan pakaian yang dipilih juga bukan calang-calang jenama. Maklumlah nak memikat ramai mangsa.

6. Baru kenal tidak samapai seminggu sudah berani mahu sentuh-sentuh di bahagian yang sensitif. sengaja mahu mengoda kamu untuk pergi lebih jauh.

7. Apabila keluar dengannya, saya selalu tunjuk macho depan kamu. Ada masanya dia akan menegur perempuan lain dengan ramah di depan kamu. Kononnya mahu buktikan pada kamu si dia tidak curang di belekang kamu. tetap dia memang peramah dengans emua orang.

8. Selepas sebulan berkawan, si dia berani mintak wang untuk di pinjam. tanpa sengan silu si dia memintanya daripada kamu.. Ha... alasan yang diberikan untuk meminjam itu mmg konkrit dan silap-silap hari bulan kamu akan termakan dengan kata-kata manisnya.

9. lelaki kasanova biasanya mempunyai paras rupa yang agak tampan sebab itulah perempuan mudah cair dan jadi mangsa. jangan mudah percaya pada wajah tetapi percayalah pada hati.

10. Jarang bercerita tentang keluarganya apatah lagi mahu membawa kamu berjumpa ibu bapanya. Ini sememangnya perkara yang sering berlaku. tetapi harus di ingat juga ada kalanya mereka ada mengajak tetap ajak ajak ayam sahaja. Mulut kata ya dalam hati tidak.

hahah..agak2 sape yang trase 2 aku mtk map byk2 la yerk..aku ta mksd nak knekan or nak tujukan kat sape2 pon..juz 4 ur info jela..coz lam dunie nie rmai sgt laki yg suke men gn kate2..aku da fed up..pmpn pon ade gak yg cam 2..aku mlz nak ckp ar coz aku pon bknye bek sgt..byk kali cpl gak kowt..mcm2 owg dok ckp pasal aku..ade aku ksh?????hahahha...g mampos ar..lalallaaa~~~so..aku nk nshatkan kat mmbe2 aku yg rase dri die pmpn la..ati2 plh cpl kowg nie..jgn ngk mke nsem je tros amek tak pkr 1000 kali..n vice versa la..owg kat dunie nie mcm2 ragam ade..bak kate ppth melayu la kan..rmbot same itam,tp ati len2..pangai len2..even kalo twins pon len2 pangai ade..so..as da conclusion nye..tak kre la laki ke pmpn aku arap kowg jgn terslh plh nt mrane sumo idop..pe yg kowg dpt is " NOTIN' "..sape2 yg da ade kksh ati kowg 2 aku arap kowg bhgie la..jgn acik nak gado2 je..n hope kowg kekal la smpai ble2..kwen cpat2 cket..hahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails